تمامی محتواهای موجود در سرویس هونارا در چارچوب
قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران، قانون حمایت از حقوق مصرفکننده و قانون
تجارت الکترونیک است. سرویس مذکور با نام تجاری "hoonara" ثبت شده است و از حق کپیرایت برخوردار است.
در صورتی که در سایتهای دیگر با موارد نقض کپیرایت هونارا
مواجه شدید، لطفا به آدرس ایمیل support@hoonara.ir اطلاع دهید.
از تمامی کاربران گرامی سایت هونارا تقاضا میشود
پیش از استفاده از خدمات این سایت، تمامی قوانین ذکر شده را با دقت مطالعه فرمایند.
انجام و تکمیل مراحل ثبت نام پس از مطالعه این قوانین و
مقررات به منزله پذیرش و موافقت کاربر با این قوانین و امضا توافقنامهای بین
سایت هونارا و کاربر است و رعایت تمامی مفاد آن الزامی است. لازم به ذکر است
در صورت نقض هر یک از مفاد این توافقنامه توسط کاربر، هونارا مجاز است دسترسی
کاربر را مسدود نماید. در حال حاظراین سرویس به صورت رایگان ارائه می شود در صورت
تغییر شرایط به کاربران اطلاع داده خواهد شد
تمامی قوانین هونارا در این صفحه منتشر و بهروز
رسانی میشود. هرگونه تغییر در قوانین و مقررات قبلا به تایید کاربر خواهد رسید
.
۱-
استفاده از سرویس هونارا هیچگونه حقی اعم از مالکیت
محتوای موجود بر روی سایت شامل فیلمها و سریالها، فروش، انتشار و یا پخش عمومی
این محتوا برای کاربر ایجاد نمیکند.
۲-
کاربر حق ندارد محتوای دانلود شده هونارا را در
اختیار سایرین قرار دهد.
۳-محتوای منتشر شده بر روی سایت هونارا با رعایت تمام
ملاحظات فنی تهیه و در اختیار کاربران قرار میگیرد. بنابراین هونارا هیچگونه
مسئولیتی در قبال مشکلات و اختلالات نرمافزاری و سختافزاری وارده به کامپیوتر و
گوشی هوشمند کاربر ندارد.
۴-مدیریت محتوای موجود بر روی سرویس هونارا منحصراً در اختیار هونارا
است و هونارا مختار است در صورت صلاحدید در محتوا تغییر ایجاد کند و یا
دسترسی به بخشی از محتوا را محدود یا مسدود کند. لازم به ذکر است در مدیریت محتوا،
اطلاع رسانی قبلی به کاربران ضرورتی ندارد.
۵- هونارا میتواند در ابتدا و یا میان محتواهای در حال پخش در وبسایت
و اپلیکیشنهای خود، اقدام به نمایش تبلیغات کند.
۶-هونارا متعهد میشود اطلاعات شخصی کاربران را فقط نزد خود نگه
دارد و از افشای آن به هر شخص یا گروه سوم شخص اجتناب ورزد. تنها در مواردی که به موجب
قوانین جمهوری اسلامی ایران و بنا به درخواست رسمی ارگانها و سازمانهای دولتی
دارای صلاحیت نیاز به اطلاعات شخصی کاربران باشد، هونارا موظف به همکاری طبق
قانون خواهد بود و هیچ مسئولیتی متوجه هونارا نخواهد بود.
۶-۱
.هنگام ثبت نام و عضویت در سایت هونارا، متقاضی
موظف به ثبت مشخصات فردی خود شامل: نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و یا شماره تلفن
همراه است. پس از انجام مراحل ثبتنام و تایید نهایی عضویت، حساب کاربری تشکیل
خواهد شد و کلیه فعالیتهای کاربر در سایت هونارا اعم از خرید اشتراک، خرید
فیلم پردیس، فیلمهای مشاهده شده به صورت آنلاین و غیره در آن ثبت میشود. کاربر میتواند
در هر زمان به حساب کاربری خود در سایت مراجعه کرده و اطلاعات خود را، به جز ایمیل
و شماره تلفن همراه، ویرایش کند.
۷-
بدیهی است محیط وب از امنیت کامل برخوردار نیست بنابراین
اگر در حین انتقال اطلاعات هر گونه دسترسی توسط افراد یا گروههای سوم شخص به
اطلاعات کاربر ممکن شود، هیچ مسئولیتی متوجه هونارا نخواهد بود.
۸-
محتوای موجود بر روی هونارا برای مطابقت با قوانین
رسانههای کشور جمهوری اسلامی ایران بازبینی شدهاست، ولی اگر در هر صورت مضامینی
به نظر کاربر مناسب نمیآیند، کاربر میبایست نظر خود را به هونارا اعلام
نماید. بدیهی است تصمیمگیری در خصوص ایجاد تغییر در مضامین به موجب قوانین در
حیطه اختیارات هونارا است.
۹-
کاربر مجاز نیست اطلاعات کاربری خود را در اختیار دیگران
قرار دهد. در صورتی که کاربر اطلاعات کاربری خود را در اختیار دیگران قرار دهد،
مسئولیت هر گونه مشکلی که به واسطه این امر رخ دهد به عهده کاربر است.
۱۰-
هر کاربر فقط مجاز به ایجاد یک شناسه کاربری است.
۱۱-
در صورت بروز شرایط اضطراری و خارج از کنترل همچون
زلزله، سیل و... که قطع سرویس و یا اختلال در خدمات هونارا را به همراه داشته
باشد، قرارداد مابین هونارا و کاربران تا رفع مشکل و وضعیت اضطراری به صورت
معلق باقی میماند و پس از بازگشت به شرایط عادی از سر گرفته میشود.
۱۲-
در اشتراکهای ماهیانه هونارا، هر یک ماه مساوی با ۳۰
روز محاسبه میشود.
۱۳-
طبق قوانین سایت هونارا مجموع اشتراکهای خریداری
شده توسط کاربر حداکثر ۲۴ ماه میتواند
باشد. در خصوص هر گونه خرید اشتباه در هونارا، تمامی ضرر زیانها به عهده
کاربر است و هزینه اشتراک خریداری شده به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد و هیچ
مسئولیتی در قبال بازگرداندن وجه دریافت شده، متوجه هونارا نخواهد بود.
۱۴- هونارا تلاش خواهد کرد که دسترسی به هونارا در همهی
دستگاهها امکان پذیر باشد؛ اما بدیهیست که پشتیبانی از تمامی دستگاههای موجود
در بازار امکانپذیر نیست و پلتفرمها و دستگاههایی که تحت پشتیبانی هونارا نیست
در سایت اعلام شده است.
۱۵-
هر کاربر هونارا امکان نمایش تنها یک پخش همزمان
خواهد داشت، یعنی چنانچه کاربری با بیش از یک IP اقدام به تماشای آنلاین فیلم نماید، پیغام "در حال حاضر فرد دیگری با
این حساب کاربری درحال تماشای فیلم است." را مشاهده خواهد کرد.
۱۶-مشاهده تمامی محتوای موجود در سایت هونارا تنها از طریق
IPهای داخل ایران امکانپذیر خواهد بود و در صورتی که
کاربر خارج از ایران است و یا اینکه از انواع VPN استفاده میکند، تنها میتواند
فیلمها و سریالهای ایرانی را تماشا نماید. ممکن است در موارد خاص، برخی فیلمهای
ایرانی بخاطر اکران بین المللی، تا مدتی برای کاربران خارج از ایران قابل تماشا
نباشند که بر حسب مورد در صفحه مختص به همان فیلم اطلاع رسانی خواهد شد.
۱۷- هونارا، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوط بوده و هرگونه
بهرهبرداری و سوءاستفاده از محتوای هونارا، پیگرد قانونی دارد.
۱۸-ترافیک مصرفی کاربر طبق قوانین بالادستی اعمال می شود
.
۱۹-
مکالمات تلفنی برقرار شده بین کاربران و مجموعه هونارا
به منظور آموزش و کنترل کیفیت ضبط شده و تنها در صورت دستور مرجع قضایی و به شرط
موجود بودن، در اختیار دستگاه قضا قرار خواهد گرفت.
۲۰- ارسال هر نوع پیامک از سوی گروه شرکتهای شاتل مانند اطلاعرسانی
جشنوارهها، سررسید دوره و ... مجاز است.
ترافیک مصرفی کاربر در چارچوب قوانین و مقررات بالادستی اعمال میگردد؛
در صورت تغییر در قوانین و مقررات، برای اخذ تاییدیه کاربر اقدام خواهد شد در این صورت، چنانچه تغییرانی در خدمات ارائه شده در هونارا ایجاد شود، در صورت عدم موافقت کاربر، مبلغ باقیمانده اشتراک، به وی برگشت داده می شود.
هزینه تمامی خدمات پیش از ثبت نام به صورت صریح به کاربر ارايه می گردد.
هونارا خود را ملزم به رعایت دقیق و کامل دستورالعمل ارتباطات تجاری، دستور العمل عدالت رسانه ای و حفاظت از رقابت و سایر مقررات و دستورالعملهای ساترا می داند.
* تمامی محتوایی که در حال حاضر در اختیار کاریران قرار گرفته است تا پایان مدت اشتراک در اختیار ایشان خواهد بود. چنانچه مطابق قوانین و مقررات مراجع ذی صلاح و دستور ایشان، ضرورت به حذف یا اصلاح محتوا وجود داشته باشد، این موضوع به اطلاع کاربران
دارای اشتراک رسانیده خواهد شد
قوانین بازگشت وجه
قوانین مربوط به "سرویس پرداخت با تمدید خودکار":
۱- هونارا حق برداشت بیش از مبلغ اشتراک در هر ماه از حساب کاربر
را ندارد، این مبلغ در هنگام ثبت قرارداد به اطلاع کاربر میرسد.
۲-
مبلغ اشتراک در طی دورهی ۱۲ ماهه این
قرارداد برای کاربر بدون تغییر باقی خواهد ماند.
۳-
کاربر در صورت تمایل، امکان لغو قرارداد خود را دارد و
پس از لغو قرارداد برداشتی از حساب ایشان توسط هونارا صورت نخواهد گرفت.
۴-
کاربر تا ۱۴ روز پس از لغو
سرویس تمدید خودکار خود، امکان فعال سازی مجدد این سرویس را نخواهد داشت.
۵-
امکان عودت وجه اشتراکهای خریداری شده قبل از لغو
اشتراک، به کاربر وجود ندارد.
عودت وجه اشتراکهای خریداریشده:
- در صورت بروز هرگونه مشکل یا نارضایتی از خدمات ارائهشده، کاربر میتواند درخواست بازگشت وجه خود را به واحد پشتیبانی ارسال کند. این درخواستها بر اساس شرایط و قوانین زیر مورد بررسی قرار خواهند گرفت:
- عودت وجه فقط برای اشتراکهایی که هنوز مورد استفاده قرار نگرفتهاند یا به دلایلی فنی دسترسی به محتوای سرویس وجود نداشته باشد، قابل انجام است.
- امکان بازگشت وجه برای اشتراکهایی که در طی مدت استفاده از آنها کاربر به محتوای سرویس دسترسی داشته است، وجود ندارد.
- در صورت لغو اشتراک توسط کاربر، وجه پرداختشده برای اشتراکهای فعال بازگردانده نخواهد شد.
شرایط ویژه برای اشتراکهای بلندمدت:
- در صورت خرید اشتراکهای بیش از یک ماه و لغو آن پیش از پایان مدت، مابهالتفاوت دوره استفادهشده محاسبه و باقیمانده به کاربر بازگردانده میشود.
تمدید خودکار و بازگشت وجه:
- در صورتی که کاربر پس از تمدید خودکار سرویس درخواست لغو کند، هزینهی مربوط به ماه جاری بازگردانده نخواهد شد؛ اما کاربر میتواند از ادامه برداشت وجه جلوگیری کند.
اطلاع رسانی درباره رایگان بودن پلنها:
در حال حاضر، تمامی پلنهای اشتراک هونارا به صورت رایگان ارائه میشوند و کاربران میتوانند بدون پرداخت هزینه از محتوای موجود در سرویس استفاده کنند. در صورت اضافه شدن پلنهای پولی یا تغییر در شرایط فعلی، این موضوع از طریق ایمیل و اطلاعیههای رسمی به کاربران اطلاعرسانی خواهد شد.
• در صورت وجود هر گونه سوال و یا بروز هر مشکلی میتوانید
هفت روز هفته، ۲۴ ساعت شبانهروز با ما در تماس
باشید.
ایمیل: support@hoonara.ir
توافقنامه حاضر که به تایید سایت هونارا و کاربر میرسد،
از قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تبعیت میکند. در صورت وجود ابهام در این
شرایط با ایمیل support@hoonara.irبا ما در تماس باشید.